Błąd
  • Nie można załadować pliku XML

BIURO

Magda Buczek-Nowak

510 280 852

52 345 69 18

FAX 52 352 47 84

kalisto@kalisto.pl

24115011

 

 

  Fabryka Wag Kalisto

 Inowrocławska 12, 88-170 Pakość PL

 +48 52 3456 918

 kalisto@kalisto.pl

PRZEDSTAWICIELE HANDLOWI

Michał Gajewski

510 144 979

52 345 69 18

m.gajewski@kalisto.pl

24115011

Piotr Radzikowski

507 131 644

52 345 69 18

p.radzikowski@kalisto.pl

24115011

 

 PL5851464162

0000412458

 33 1090 1069 0000 0001 2118 6274

EXPORT MANAGER

Paulina Grandosz

+48 505 904 401

+48 52 345 69 18

p.grandosz@kalisto.pl

 

 

 

SERWIS        

Robert Sikorski

501 005 831

52 345 69 18

r.sikorski@kalisto.pl

24115011

           

Waga kolejowa

Wagi kolejowe Selene firmy Kalisto, to nowoczesne i szybkie w montażu rozwiązania. Oferujemy wagi na polskie, rosyjskie tory, jak i na splot. Stawiamy wagi na betonowym fundamencie lub w stalowej wannie (tzw. bezfundamentowo).

Czujnik tensometryczny

W naszych systemach wagowych stosujemy czujniki pomiaru naprężenia firm Zemic oraz Sensocar. Na życzenie klienta, możemy jednak zastosować dowolnie wybrane czujniki.

Waga osiowa

Na Wadze Osiowej Luna dokonujemy pomiaru nacisku poszczególnych osi a następnie go sumujemy. Pomiar może odbywać się statycznie lub dynamicznie.

Waga samochodowa

Waga przystosowana do pomiarów pojazdów, głównie ciężarowych. Istnieje możliwość dobrania najbardziej optymalnego wymiaru platformy. Wagi samochodowe Tytan lub Helios mogą być montowane trwale związane z gruntem, ale także jako przenośne.

Waga elektroniczna

Nowoczesna waga wyposażona w czujniki tensometryczne oraz elektroniczny miernik wagowy. Konstrukcja platformy wagi może być stalowa (Tytan, Zefir, Luna), betonowa (Helios) lub betonowa w stalowej ramie (Kronos).

Waga taśmociągowa

Waga Demeter oparta jest o przenośnik taśmowy. System ważenia montuje się pod przenośnikiem, w miejscu jednego zestawu rolek.

Waga najazdowa

Wagi najazdowe montowane są na istniejących już placach, drogach przejazdowych lub na specjalnie przygotowanym podłożu. Wjazd na platformę następuje po najeździe stalowym lub betonowym. Takie rozwiązanie jest bardziej praktyczne ze względu na utrzymanie czystości w trudnych warunkach.